rozšířené vyhledávání
Blovice

Poděkování a žádost pracovníků MěÚ Blovice

Poděkování a žádost pracovníků MěÚ Blovice

 

Vážení občané,

 

jak jste byli již informování v předchozím vydání Blovických novin byl v návaznosti na aktualizovaná usnesení vlády ČR a ukončení mimořádných opaření MZ ČR  obnoven provoz jednotlivých odborů a oddělení našeho úřadu od 20. dubna na původní rozsah úředních hodin takto:

 

Podatelna a pokladna                      Ostatní - doprava, správní činnosti, stavební,

Masarykovo nám. 143                       životní prostředí, živnostenský úřad atd.

Czech-Point

 

Pondělí 7:30 - 17:00                         Pondělí 7:30 - 17:00

Úterý     7:30 - 15:00                         Úterý     7:30 - 15:00 (po telefonické domluvě)

Středa   7:30 - 17:00                         Středa   7:30 - 17:00

Čtvrtek  7:30 - 15:00                         Čtvrtek  7:30 - 11:00 (po telefonické domluvě

Pátek     7:30 - 13:30

 

Při této příležitosti mi dovolte, abych Vám poděkoval jménem pracovníků našeho úřadu za shovívavost a trpělivost v době krize a omezení provozu.  Tato mimořádná situace jistě mnohým z Vás zkomplikovala vyřizování Vašich záležitostí. Mnozí zaměstnanci byli na OČR nebo v pracovní neschopnosti. Případně, pokud to bylo technicky možné, vykonávali svoji agendu pomocí home – office. To ale neznamená, že nebyly průběžně řešeny záležitosti našich občanů a dalších klientů.

 

Dovolte mi, abych Vás požádal, abyste i nadále vážili svoji osobní návštěvu na jednotlivých pracovištích městského úřadu, a upřednostňovali bezkontaktní styk pomocí datové schránky,  e-mailu, či alespoň předběžně projednali Vaší záležitosti po telefonu se svým úředníkem a objednali se na pro Vás nejvhodnější dobu.  I do budoucna bychom takto rádi předešli větší koncentraci občanů v prostorách našich budov. Telefonní spojení na jednotlivé pracovníky a jejich emailové adresy jsou uvedeny na webových stránkách města Blovice v sekci Kontakty).

 

V případě návštěvy pak prosím vstupujte na pracoviště úřadu jednotlivě. Klient musí mít vlastní roušku a  použít při vstupu na úřad dezinfekční prostředky. Dále žádáme o dodržování bezpečných rozestupů a dalších pravidel hygieny. Při placení místních a správních poplatků upřednostňujeme bezhotovostní platby.

 

Ještě jednou velice děkuji za shovívavost, trpělivost a respektování přijímaných opatření.

 

Bc. Václav Kybic

 

tajemník MěÚ Blovice

Datum vložení: 15. 5. 2020 7:32
Datum poslední aktualizace: 15. 5. 2020 7:32
Autor: MěÚ Blovice

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace
google-play-download
app-store-download

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Překladač

Překlad (translations)

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0