rozšířené vyhledávání
Blovice

Nařízení tajemníka MěÚ Blovice k zajištění chodu úřadu

Nařízení tajemníka MěÚ Blovice k zajištění chodu úřadu

Nařízení tajemníka MěÚ Blovice

k zajištění chodu úřadu a potřebných činností členů pracovních skupin krizového štábu v době mimořádných opatření v souvislosti s vyhlášením  nouzového stavu na území České republiky

 

V souladu s usneseními Vlády ČR č.125 a 128 ze dne 14.02.2021, o přijetí krizových opatření navazujícími na vládní vyhlášení nouzového stavu z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s výskytem koronaviru SARS-CoV-2 na území České republiky

                                                               n a ř i z u j e

tajemník Městského úřadu Blovice ve smyslu § 5 písm. c) a § 6 odst. 1 písm. b)  zák. č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení, v platném znění, s účinností ode dne 15. února 2021  do odvolání nouzového stavu a příslušných krizových opatření Vládou ČR  níže uvedená opatření:

Všechny budovy MěÚ Blovice budou pro veřejnost mimo určené úřední dny a hodiny uzavřeny. Volný pohyb klientů po jednotlivých budovách bude omezen na nezbytně nutné prostory, za současného dodržování všech opatření k zajištění ochrany zdraví.

 

1. Úřední hodiny - rozsah úředních hodin se navrací do původního dlouhodobě zveřejněného stavu.

Podatelna:                                                        Ostatní odbory a oddělení

Pondělí 7:30 - 17:00                             Pondělí   7:30 - 17:00

Úterý     7:30 - 15:00                             Úterý       7:30 - 15:00 (po telefonické domluvě)

Středa   7:30 - 17:00                             Středa     7:30 - 17:00

Čtvrtek  7:30 - 15:00                            Čtvrtek     7:30 - 11:00 (po telefonické domluvě)

Pátek     7:30 - 13:30                             Pátek      pro objednané klienty

 

2. Omezení osobního kontaktu zaměstnanců s klienty a vzájemně na nezbytně nutnou dobu,

  • nahrazení osobního styku písemným, elektronickým či telefonickým kontaktem, ve všech případech, kdy je to možné, a to včetně kontaktu s ostatními zaměstnanci Městského úřadu Blovice a jiných orgánů a institucí.
  • příjem fyzických dokumentů od klientů-veřejnosti bude prováděn zejména prostřednictvím pracoviště hlavní podatelny v budově Radnice, po dohodě pak na dílčích podatelnách při dodržení zvýšených hygienických opatření, přednostně ale elektronicky epodatelna@mublovice.cz nebo datovou schránkou.
  • při nutném kontaktu se zaměstnanci jiných orgánů a institucí přijmout opatření omezující přímý kontakt a jednání provádět za zvýšených hygienických opatření.
  • tato opatření se přiměřeně použijí i pro vnitřní styk zaměstnanců v rámci úřadu

 

3. Dodržování bezpečnostních opatření

  • Zaměstnanec má povinnost v prostorách budov MěÚ používat ochranné prostředky dýchacích cest (rouška, respirátor) a používat desinfekční prostředky. V případě výskytu příznaků respiračního onemocnění toto bez zbytečného odkladu hlásit přímému nadřízenému
  • Klient/veřejnost -vstup do budov MěÚ Blovice bude umožněn pouze za podmínky použití ochranných prostředků dýchacích cest (rouška, respirátor, ústenka nebo jiný prostředek, který brání šíření kapének), povinnost použití desinfekčních prostředků ve vstupech do budov (na pracovištích), při pohybu ve vnitřních prostorách dodržovat rozestupy 2 metry mezi osobami
  • využívání možnosti předem kontaktovat daného zaměstnance MěÚ před návštěvou úřadu

Nařízení tajemníka ve formátu PDF zde ke stažení

Přílohy

Nařízení tajemník PKV 2020 5.pdf

Nařízení tajemník PKV 2020 5.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 133,66 kB
Datum vložení: 17. 2. 2021 12:18
Datum poslední aktualizace: 17. 2. 2021 12:31
Autor: Město Blovice

Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikace
google-play-download
app-store-download

Informace e-mailem

Novinky e-mailem

Překladač

Překlad (translations)

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28